مطلب ازاد

ساخت وبلاگ

انواع جرثقیل مخصوص باربری

 

جرثقیل سقفی دارای انواع مختلف تک پل و دوپل سازه ای مساوی است.که به شکل افقی در طول محیط مربوطه و دیگر سالن ها شروع به حرکت می کند.این ماشین آلات شامل شش حرکت است این حرکت ها شامل حرکت از بالا - پایین ،چپ و راست،جلو- عقب می باشد.

 

معمولا از این محصولات در صنعت های متنوع به منظور برداشتن بار و همچنین جابجایی وسایل مختلف و اقسام ماشین آلات و نیز به عنوان وسیله‌ای برای تعمیرات وسایل سنگین از آن استفاده می کنند.

شرکت ما به منظور دست یافتن به عالی ترین کارایی اقتصادی در خرید جرثقیل لازم به معین کردن کلاس کاری می باشند. وظیفه این کلاس کاری این است که تعیین میکند.خریدار بر حسب هدف و نوع کار خود از بین جرثقیل های سقفی متنوع کدام گروه از این محصولات مناسب خریدار است. و به خریدار جهت انتخاب صحیح کمک فراوانی می کند.

 

انواع مختلف جرثقیل های سقفی براساس قیمت ،نوع کارایی ،محیط کاری و همچنین اندازه وزن بار،مقدار جابجایی بار دسته بندی می‌شوند.

 

این دستگاه ها در سالن ها نصب می شود.و عدم محدودیت، برای تمامی محیط های صنعتی که نیازمند جابجایی کالاهای سنگین هستند قابل اجرا می باشد.

 

اجزای اصلی تشکیل دهنده جرثقیل های سقفی عبارتند از:

 

بالابر به منظور برداشتن بار که معمولا به دو صورت تمام اتوماتیک و دستی دسته بندی می شود.و نوع  برقی خود به زیر مجموعه های بکسلی و زنجیری ساخته می شوند.

 

کالسکه یا ترولی برای حرکت عرضی که به نوع محصول تک پل و دو پل دارای اندازه ها و مدلهای صنعتی می باشد.

پل جرثقیل سقفی که بصورت تک پل و دو پل می باشد و برحسب شرایط جرثقیل می تواند از پروفیل های استاندارد و غیره تولید شود.

 

کلگی ها با کمک موتور گیربکس ،محصول برای کارایی حرکت طولی می باشد که از راههای مختلفی جهت تولید آن استفاده می کنند.

 

دستگاه هدایت جرثقیل که شامل فرمان و ریموت برقی وجودی استیک می باشد.

قسمت برق رسان جرثقیل که به دو صورت طولی و عرضی که عبارتند از: شین برق رسان ویا دستگاه کابل ،سی ریل می باشد.

 

جهت تست این ماشین آلات تمامی محصولات اساسی از قبیل انواع مختلف جرثقیل سقفی بعداز فروش و نصب در مکان مصرف کننده باید این دستگاه تست شود که خریدار از عملکرد درست و سالم آن اطمینان کامل حاصل نماید.

 

مصرف کنندگان این سیستم ها بر حسب نیاز خود می توانند ابزار و تجهیزات متنوعی را به شکل آپشنال برگزینند.که بعضی از این وسایل عبارتند از: کنترل بی سیم یا ریموت کنترل ،کابین کنترل متصل به پل جرثقیل که کاربرد آن استقرار می یابد و انواع مختلف جرثقیل جابجا می شود.

 

و به طور کامل بر پروسه برداشتن بار و خالی کردن آن نظارت دارد. هنگام استفاده از این محصولات باید کلیه نکات ایمنی را رعایت کرد.

 

 این نکات به شرح زیر می‌باشد.

 

۱- پرهیز از جابجا کردن بار بر روی سر افراد

۲- راننده این نوع ماشین آلات باید در هنگام کار با این دستگاه دقت خاصی به عملیات داشته باشد و از چیزهایی که تمرکز وی را منحرف می کند دوری کند. غیره

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 127 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 14:48

اشکال متنوع پالت ها

 

از سال هزار و نهصد و چهل پالت پلاستیکی نمونه ای بارز از وسایل مهم در جابجایی مدرن کالاها می باشد.

 

استفاده از پالت های پلاستیکی در کارخانه ها جهت حمل و نقل وسایل در مواقع ضروری نظیر خرابی لیفتراک ها  یا سیستم های پیشرفته جابجایی ابزار ها دچار نقص فنی شده باشند الزامی می باشد.

 

استاندارد سازی پالت های پلاستیکی از فواید بسیاری برخوردار می‌باشد. امروزه میان شرکتهای مختلف تولید کننده داخلی این کالاها رقابت بسیاری وجود دارد. بنابراین مجموعه ی ما به منظور احترام به مشتریان گرامی اقدام به ساخت اقسام مختلف محصولات پالت پلاستیکی با کیفیت و با دوام می کنند.

 

 به بازار عرضه می نمایند

مرکز ما براساس استانداردهای ملی و تقاضای مشتریان گرامی با ساخت مختلف پالت های پلاستیکی در زمینه صنعتی و بهداشتی به دلیل برخورداری از کیفیت بالای محصولات خود مصرف کنندگان بسیاری را به خود جذب کرده است.که این امر باعث افتخار روز افزون ما در میان

تمامی شرکتهای مشابه می باشد.

 

از اهداف اولیه مجموعه ی ما جلب رضایت همراهان همیشگی با استفاده از محصولات مرغوب می باشد.ما در این بخش جهت آشنایی شما با این محصول چند نمونه از مزایای آن را شرح می دهیم.

 

۱- این کالا به خاطر داشتن کیفیت عالی از طول عمر زیادی برخوردار می‌باشد.

۲- در صورت عدم نیاز به این وسایل به راحتی قابل فروش است.

۳- این نوع از پالت های پلاستیکی دارای وزنی سبک هستند

۴- قابلیت تحمل وزن زیاد را دارند.

۵- قابلیت ارسال این محصولات به تمام نقاط کشور

۶-پالت های پلاستیکی کاملا استرلیزه و بهداشتی می باشد بنابراین استفاده از آنها در کارخانه های مواد غذایی کاربرد فراوانی دارند.

۷-به دلیل ضد زنگ بودن آن در شمال کشور بیشتر ازاین کالا جهت انجام سهولت کارهای خود بیشتر استفاده می کنند.

۸- برخورداری از مقاومت بالا در مقابل فشار و ضربه های عوامل محیطی می باشد.

۹- ارسال رایگان برای درخواست مشتریان

استفاده از محصولات پالت پلاستیکی جهت انجام کار ها برای تمامی کارخانه ها ضروری است.

 

اشکال متنوع پالت های پلاستیکی عبارتند از:

 

پالت های تو هم خور: همان طور که از نامش پیداست این محصول داخل هم فرو می روند.نیاز به فضای کمتری دارد و مناسب برای کلیه فروشگاه های مواد غذایی می باشند نام دیگر این محصول پالت شانه ای می باشد.

 

پالت های دندانه دار:به دلیل عدم استقبال خوب از این کالا، یک محصول شکست خورده به حساب می آید.

پالت های پشت دار: که بیشتر به پالت های چوبی شبیه هستند به علت دارا بودن صرفه اقتصادی در کارخانه های مختلف پرکاربرد می باشند.که در سه ردیف بر روی هم قرار می گیرند.

 

در انبارها یکی از اصلی‌ترین کارها قفسه بندی محصولات می باشد.زیرا روی هم قرار دادن بارو و بهم ریختگی انبار محصولات مشکلات فراوانی را به بار می آورد.بنابراین بکارگیری پالت های پلاستیکی جهت نظم دادن به مکان مورد نظر وسیله ای مناسب می باشد.و از این طریق می توان کالاها را بر حسب کد یا حروف و اعداد برای راحتی کار تقسیم بندی کرد.

 

جمع بندی

 

پالت پلاستیکی انواع بسیار متنوعی دارد که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص به خود را دارند این تنوعی که در مدل ،طراحی و کاربرد پالت پلاستیکی وجود دارد باعث می‌شود که قیمت پالت پلاستیکی تغییراتی داشته باشد در نتیجه قیمت این نوع از پالتها ها بسته به طرح و کاربرد آنها متفاوت میباشد.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 118 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 13:49

اعضای اصلی ماشین آلات مخصوص باربری

 

با توجه به دنیای مدرن در بخش صنعت تکنولوژی جهت پیشرفت خوب کارها و حمل و نقل انواع متنوع کالاهای بسیار سنگین افراد به دنبال روشها و تجهیزاتی هستند که نیاز آنها را جهت راحتی و بازدهی بیشتر کارشان برطرف کنند.

 

لیفتراک ها نمونه‌ای از سیستم هایی هستند که دارای دو شاخک می باشند که در مقابل آن قرار دارند جهت بالا و پایین آوردن محصولات و همچنین حمل و نقل آن از یک مکان به مکان دیگر بکار گرفته میشوند.لیفتراک ها براساس نوع عملکردشان طراحی و تولید می‌شوند .

 

همچنین لیفتراک ها را در مکان های نظیر انواع انبارهای بزرگ و ساختمانی عظیم استفاده می کنند.خطرات استفاده از این نوع دستگاه ها در قیاس با بالابر های قیچی مانند کمتر است.افرادی که از این لیفتراک ها استفاده می کنند باید به صورت کاملا حرفه‌ای با نحوه عملکرد سیستم اطلاعات و آگاهی های مورد نیاز را داشته باشند.

 

زیرا عدم آشنایی از کارایی این ماشین آلات ممکن است خطرات و خسارات جبران ناپذیری را کاربر و دستگاه به وجود آورند.از لیفتراک ها جهت بارگیری کامیون ها استفاده می کنند. لیفتراک ها از آغاز قرن بیست توسط شرکتهای مختلف دنیا از جمله مجموعه‌ی ما اختراع شده اند.

 

اعضای اصلی این ماشین آلات عبارتند از:

 

 

بدنه لیفتراک ها ،اتاق راننده،محافظ سقف ، دکل،تکیه گاه شاخکها، نگهدارنده بار،چرخ ها،وزن تعادل وغیره می باشند. همچنین از لیفتراک ها در مناطق ناهموار استفاده می شوند. مشخصات اصلی هر سیستم روی پلاک آن درج شده است.استفاده از تابلوهای محل عبور لیفتراک در مکان های صنعتی الزامیست تا از خطرات ناشی از تصادف و مشکلات دیگر جلوگیری شود. تفاوت لیفتراک های دیزلی از اتوماتیک در تولید سروصدای زیاد می باشد و آلودگی صوتی در این مکان ها ایجاد می کنند. اما برقی ها از این عیب برحذر می باشند.لیفتراک ها به صورت زیر تقسیم بندی می شوند.

لیفتراک حمل بار:از سه تا چهار تن ، از چهار تا شش تن ، از شش تا نه تن، از نه تن به بالا

 

لیفتراک ها باید از امنیت کامل برخوردار باشند.

مرکز ما قادر به طراحی و ساخت انواع مختلف لیفتراک های، با کیفیت بالا ،سرعت عملکرد زیاد این دستگاه ، در ابعاد و رنگهای متنوع می باشد.

شرکت ما از معروفترین و پرفروشترین مجموعه ها در ارائه این ماشین آلات به بازار می باشد.

 

تبلیغ مجموعه ی ما بهترین و ایمنی ترین ماشین آلات را از شرکت ما بخواهید

مرکز ما از همراهان همیشگی شما دوستداران در ارائه محصولات عالی می باشد.

استفاده از دستگاه مرکز ما رضایت مصرف کنندگان عزیز را به خود جلب کرده است.

 

شرکت ما در تولید اینگونه سیستم ها بر حسب استاندارد های ملی فعالیت می کنند.و از مهندسان و کارشناسان حرفه‌ای در زمینه ساخت لیفتراک ها استفاده می کنند. واز این طریق سلامت و ایمنی دستگاه را تضمین می کنند.

از ویژگیهای مهم و منحصر به فرد محصولات شرکت ما می توان به موارد زیر اشاره نمود: دارای هشت سال گارانتی می باشد. و از پانزده سال خدمات پس از فروش برخوردار است. قابلیت استفاده از قطعات با کیفیت جهت ساخت این محصول، 

بهترین ها را از مجموعه ی ما انتخاب کنید.

 

کلام آخر

 

خرید و فروش لیفتراک با مجموعه ما برای شما خاطره خوبی را رقم خواهد زد موقع خرید علامت استاندارد بودن لیفتراک  توجه داشته باشید .ایمنی این دستگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است توجه داشته باشید که انواع لیفتراک ساخت کشورهای خارجی در بازار وجود دارد موقع خرید به گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول دقت فرمایید.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 113 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 13:37

انواع متنوع بالابرها

 

بالابر ثابت از ماشین آلات محسوب می شوند.که جهت حمل و نقل و جابجایی افراد و وسایل بسیار سنگین از آن استفاده می کنند. و در انواع متنوعی تولید می‌شوند.این سیستم ها در مکان های خیلی بزرگ کاربرد دارند. دستگاه مورد نیاز این بالابرها چاهک‌هایی جهت جمع شدن سیستم ها می باشد.

 

انواع متنوع بالابر ثابت از جهت کارایی عبارتند از:

۱- بالابر هیدرولیکی: جهت جابجایی کالاها از یک بخش به بخش های بالاتر بکار گرفته می شوند. این دستگاه ها در یک چاه آسانسور جای می گیرند.بنابراین جدول پلتفرم در همین قسمت قرار دارد که به منظور حمل کردن وسایل در آن مناسب می باشد.که از آن به آسانسور باری نام می برند.

 

این نوع از ماشین آلات بالابر هیدرولیک مجهز به دستگاه های امنیتی ضد سقوط و بارگیری بیش از حد است این بالابر هیدرولیکی ثابت می مانند و مستقیم به یک میز متصل می‌شود تا بتواند دستگاه را قسمت بالا هدایت کنند.

 

هیدرولیک ثابت به چند نوع طرح دسته بندی می شوند.که شامل:

 

۱- خانگی ۲- مغازه ها ۳- ساختمانی و کارگاهی ۴- رستورانی ۵- فروشگاهی می باشد.

بالابر ثابت صنعتی: وظیفه ی جا به جا کردن محصولات در میان طبقه های مختلف بکار گرفته می شوند.که در انواع مختلفی تولید شده است. این بالابر ها مجهز به ماشین آلات متفاوتی می باشند و نیروی ایجاد شده سیستم های صنعتی بر طبق این مکانیزم هاست.

 

بالابر ها بر اساس نیاز مشتریان دوست داشتنی طراحی و ساخته می شوند. و مناسب برای مکان های کارگاهی و کارخانجات می باشد. و کارهای کاربر را آسان می کند.

 

 مزایای سیستم بالابر ثابت خانگی موارد زیر را در برمی گیرد

 

- بدون نیاز به چاله

- عدم نیاز به موتور خانه

- قابل نصب در مکان های کم و بسیار محدود

- بدون نیاز به خرابی محل نصب

- صرفه جویی در انرژی

- امکان پایین آمدن کابین در زمان قطع شدن برق

- عدم نیاز به برق سه فاز

- سامانه هیدرولیکی شامل جک و پاورپوینت

- برخورداری از ایمنی بالا   - دارای دوازده ماه ضمانت

-  برخورداری از ۱۰سال خدمات پس از فروش

دارای سه ریل ویژه جهت حرکت نرم و آرام

 

مشخصات بالابر ثابت باری عبارتند از:

 

۱- قیمت مناسب ۲- کابین استاندارد ۳- کارکرد کم صدا ۴- قابلیت بالا

۵- دارای کابین تمام استیل ۶- جنس مقاوم ۷- دارای استپ اضطراری

هزینه بالابر ثابت باری متغیر می باشد. و مواردی نظیر برند دستگاه،

مرکز ارائه دهنده و غیره روی قیمت این نوع ماشین آلات اثر دارد.

جهت نصب این سیستم در مکان مورد نظر باید از نیروهای متخصص در این حرفه استفاده نمود.

 

از این نوع دستگاه ها جهت سهولت و تسریع کار در مکان های مربوطه استفاده می شوند.

استفاده از بالابر ثابت باری برای تمامی کارخانه ها و دیگر محیط های بسیار عظیم ضروری است.

 

قابل توجه هموطنان عزیز، جهت خرید این محصول به شرکتهای معتبر و مجاز مراجعه نمایند تا بتواند این کالا را با کیفیت عالی و به روز انتخاب کنند . و همچنین در هنگام خرید به علامت استاندارد ملی این محصول دقت خاصی داشته باشند.تا از ایمنی و کیفیت این دستگاه اطمینان حاصل نمایند.

 

 

 

سخن آخر

 

فروش انواع بالابر ثابت در مجموعه ما با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزان و مقرون به صرفه می باشد این مجموعه تلاش می‌کند که رضایت مشتری را جلب کرده ، با بالابر مرغوب  و خدمات پس از فروش و گارانتی در اختیار مشتریان قرار دهد وارد سایت  مرکز ما شده و از تمام اطلاعات راجع به بالابر ثابت در مرکز ما آگاه شوید.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 120 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 13:25

انواع مشکلاتی که برای لیفتراک بوجود می آید؟

 

تعمیرگاه ما  خدماتی در زمینه تعمیرات حرفه ای انواع لیفتراک های اتوماتیک ،دیزلی، دوگانه سوز،تعمیر ماشین آلات انبارداری ،تعمیر و نصب الحاقیه  و با کمک تجهیزات فنی و تخصصی با کیفیت عالی و استفاده از نیروهای متخصص و باتجربه در این حرفه اقدام به فعالیت می کنند.

 

وبا ارائه ی خدمات مرغوب و مناسب در این زمینه رضایت بسیاری از مشتریان گرامی را به خود جلب کرده است.

چند نمونه از بخش های تعمیر لیفتراک مجموعه ی ما عبارتند از:

 

قسمت مکانیک موتور های دیزل و دوگانه سوز: موتور لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز به علت ضربه های وارده و ساعت عملکرد زیادی که دارند بیشتر به تعمیرات نیاز دارند بنابراین تعمیر اینگونه محصولات باید به صورت کاملا حرفه‌ای انجام گیرد تا تمام عیب های آن صددرصد برطرف شود. از خدمات دیگری که مرکز ما انجام می دهد.لیفتراک های بنزینی را به صورت تخصصی و برحسب استاندارد دوگانه سوز می کنند.

 

واحد هیدرولیک: در این بخش تعمیر هیدرولیک سیستم های لیفتراک به منظور رشد هدف ها با کمک وسایل به روز و پیشرفته و کاملا تخصصی و با بکارگیری متخصصان این حرفه خدمات زیر را با عالی ترین کیفیت ارائه می کنند.

 

۱- تمامی نقص ها حتی کمترین عیب ها را در دستگاه هیدرولیک مانند جک ها،پمپ و غیره تعمیر و رفع می‌کنند.

۲- استاندارد سازی سیستم و همچنین نقشه های روز جهان را جایگزین مدارات بسیار قدیمی و کم بازده آن می کنند.

۳- فرمان های روان هیدرولیک را جایگزین فرمان های خشک و ناکارآمد می کنند.

 

واحد شاسی ،آهنگری، نقاشی و تراشکاری: شرکت ما در زمینه های زیر اقدامات خود را به بهترین نحو و با کیفیت انجام می دهند که شامل موارد زیر است

-ترمیم و بازسازی و همچنین بهینه‌سازی اکسل و متعلقات مربوطه

- بررسی در اندازه‌های دکل معمولی به کانتینر رو،شاخکها

- نقاشی با کمک استادکاران حرفه‌ای نقاشی از قبیل ترمیم،انجام رنگ آمیزی و غیره همه ی نیازهای مشتریان عزیز را برطرف می کنند.

- نصب ساید شیفتر، رول گیر ،کارتن کلمپ،قوزک مموری و غیره

 

قسمت الکترونیک دستگاه های برقی: عبارتند از:

 

۱- قرار دادن دستگاه های پیشرفته برای لیفتراک های برقی

۲- تعمیر انواع لیفتراک های برقی

۳- برقکاری ،سیم کشی، و نور افزایی

۴- انجام عملیات تحقیقاتی در راستای بهینه مصرف و طول عمر کلیه المال های استفاده شده در این سیستم ها و غیره.

 

تعمیرگاه ما با بیش از دو دهه در حوزه واردات،فروش،تعمیرات و غیره سابقه فعالیت دارند.

 

 چند نمونه از شعارهای مجموعه ی ما عبارتند از: کیفیت دستور کار ماست.

این مرکز برای ما نیست. مرکز شماست.

این افتخار درخشان را داریم که امروزه با تکیه بر سالها تجربه های با ارزش خود و با همراهی عالی ترین مدیران و متخصصان ،در کنار همراهان همیشگی خود ایستاده ایم و معتبر ترین خدمات را برای آنها فراهم کرده ایم.

 

خدمات و تعمیرات با کیفیت بالا را با هزینه مقرون به‌صرفه دریافت کنید.

برآورد هزینه و تعمیر لیفتراک بعد از بررسی درخواست تعمیر و گزارش بازدید توسط تعمیرکار مجموعه ی ما انجام می شود.

دستگاه های خراب خود را به ما بسپارید و سالم تحویل بگیرید.

 

جمع بندی

 

مجموعه ما دارای  تیم‌ های سیار برای تعمیر لیفتراک بوده و خدمات پس از فروش دارند این مجموعه بزرگ  با امکانات مجهز و با داشتن  دانش روز ماشین آلات در خدمت مشتریان عزیز و گرامی می باشد. شرکت ما با سابقه بیشتر از دو دهه در زمینه تعمیر لیفتراک با متخصصان و تعمیرکاران مجرب و حرفه ای در خدمت شما همشهریان عزیز میباشد.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 115 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 13:04

نحوه تولید محصولات خوراکی به صورت بهد اشتی

 

دستگاه بسته بندی نوشمک مجهز به سیستم PLC، مکانیک با چشم فتوسل و ساده بوده که محصولات غذایی مانند انواع کیک ، کلوچه ،تی تاب و غیره را به صورتدوخت دو طرفه بسته بندی می کند.

بسته بندی  محصولات به پوششی نازک ازپلاستیک،سلفون،کارتن،مقوا و آلومینیوم گفته می شود.

 

از فواید دستگاه بسته بندی نوشمک پیلوریک  دوخت دو طرفه  شرکت مجموعه ی ما محصولات غذایی را در مقابل عوامل محیطی مانند نور،رطوبت وغیره محافظت می‌کند.

 

با سرعت بالا محصولات غذایی را در اندازه های مختلف بسته بندی می کند

دارای سنسور حفاظتی جهت قطع برق دستگاه در مواقع ضروری و خطرناک

جنس تمامی قطعات دستگاه از استیل می باشد.

 

 جهت جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی قابلیت کار با سلفون های حرارتی و چسبی

توانایی تنظیم دستگاه یا تعداد بسته بندی در دقیقه توانایی‌ تولید محصولات به صورت تک فاز و۳ فازمیباشد.

 

 مجهز به سیستم خطایاب

مجهز به سیستم هشدار دهنده

دستگاه های بسته بندی پیلوریک به صورت افقی می باشد.شباهت زیادی از نظر ظاهر و مشخصات فنی باهم داشته و در سرعت و اندازه های بسته بندی ،سیستم PLC ،و چشم فتوسل جهت  سلفون های چاپدار تفاوت  عمده ای دارد.

 

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی

 

 

طول دستگاه: ۴ متر

عرض دستگاه :۱متر

ارتفاع دستگاه :۱/۷متر

توان مصرفی:۳ کیلووات

سرعت بسته بندی:  ۱۰۰ بسته در دقیقه

وزن دستگاه: ۴۵۰کیلوگرم

 

اطلاعات مورد نیاز دستگاه بسته بندی نوشمک شرکت مجموعه ی ما را این طور می توان شرح داد.

  • بسته بندی محصولات با اندازه های متوسط  عرض ۸ ت۲۰ سانتی متر
  • بسته بندی به صورت دوخت دو طرفه
  • بسته بندی محصولات بر اساس درخواست مشتری
  •  دارای ۱سال گارانتی ،۱۰سال خدمات پس از فروش  وارسال رایگان میباشد.

 

مجموعه ی ما دارای متخصصین حرفه‌ای وبا تجربه بوده  وصادر کننده به بیش از ۲۰ کشور دنیا است.

تبلیغ در مجموعه ی ما  بسته بندی حرفه ای  میباشد. هدف ماارائه ی محصولات باکیفیت و عالی به مشتریان وجلب رضایت انها است

 

استفاده از ماشین آلات بسته بندی برای کلیه  کارخانجات و تولید کنندگان الزامی است.

جنبه اقتصادی سیستم بسته بندی صرفه جویی در مصرف انرژی ، نیروی انسانی ، زمان، تعداد بسته بندی زیاد محصولات غذایی به جهت بالا بودن سرعت سیستم است.

 

همانطور که اطلاع دارید تکنولوژی در بسته بندی امروزه حرف اول برای فروختن یک محصول را در کنار کیفیت و قیمت می‌زند. بسته بندی منظم ، شیک و محکم امروزه باعث می‌شود که خریداران و مشتریان هرگز آنرا فراموش نکنند.

 

 ضمن اینکه بسته بندی خوب و استاندارد باعث ماندگاری محصول شده، نگهداری، حمل و نقل محصولات و محافظت از گرما و سرما و مهمتر از همه جلوگیری از بیات شدن و فاسد شدن تمام محصولات غذایی می کند.

 

توجه داشته باشید که اگر تولید کننده محصول یا محصولات خاصی هستید دستگاه بسته بندی نوشمک و یخمک می تواند گزینه بسیار مناسبی برای بسته بندی محصولات شما باشد .

 

این دستگاه ها برای بسته بندی محصولات در ابعاد و اندازه های مختلف کاملا مناسب میباشد و بسته بندی نوشمک به صورت تک عددی و چندتایی برای جذب مشتری و زیباتر نمودن این محصول کاربرد فراوان دارد.

 

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 117 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 12:58

رعایت اصول بهداشتی در پک های بیمارستانی چگونه اعمال می شود؟ 

 

 

دستگاه بسته بندی ست سرم امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد . امروزه جدیدترین محصولات پزشکی موجود در بازار مربوط به مجموعه ی ما می باشد که به صورت اتوماتیک وبا رعایت اصول کاملا بهداشتی و ایمنی و عدم تماس دست با محصولات ، آنها  بسته بندی شده و به بازار عرضه می نماید.

 

این سیستم به صورت دو سر پرس تولید و از آن جهت بسته‌بندی محصولاتی مانند: باند کشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد وبا سرعت بالایی که این سیستم دارد میتوان تعداد زیادی محصولات را در طرحها و اندازه های متنوع بسته‌بندی کرد.

شرکت مجموعه ی ما از معتبرترین شرکتهای تولید دستگاه بسته بندی محصولات پزشکی در داخل کشور محسوب می شود.

 

قطعات استفاده شده در این سیستم عبارتند از:

 

الکتروموتور: دریافت انرژی الکتریکی از  و تبدیل آن به انرژی جنبشی جهت به کارگیری دیگر اجزای سیستم

  • نوار نقاله: تعداد ی صفحه ی متحرک جهت حمل بسته کالا و محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد
  • فک حرارتی : در قسمت انتهایی نوار نقاله تعبیه و روی دستگاه نصب می شود ازدوعدد تیغه ی برش جهت دوخت و برش پلاستیک های اطراف محصول را به عهده دارد.
  • کنترل پنل: کنترل عملیات سیستم را به عهده دارد

 

نگاهی کوتاه  به سیستم بسته بندی ست سرم

 با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی خواهیم داشت.

 

  • بالا بودن سرعت سیستم
  • جنس سیستم از استیل بادوام
  • طرز کار با دستگاه
  • بسته بندی به صورت خودکار
  • قرارگیری محصول روی نوار نقاله  توسط اپراتور
  • پوشش کامل محصول بدون دخالت دست به صورت کاملا بهداشتی
  • بسته بندی به صورت منظم و در اندازه‌های مختلف توسط فک
  • هدف از بسته بندی نگهداری محصول جهت جلوگیری از تخریب آنها
  • جنبه اقتصادی سیستم صرفه جویی در هزینه نیروی انسانی ، سرعت بالا بسته بندی محصولات

 

مزایای استفاده از ماشین سازی بسته بندی را این طور می توان توضیح داد. مجهز به سیستم خطایاب ،ارسال رایگان محصول ، یک سال گارانتی ،۱۰سال خدمات پس. ازفروش، استاندارد بودن سیستم ،بسته بندی محصولات به صورت تکی و چندتایی، استفاده از متخصصین حرفه‌ای و باتجربه در زمینه مربوطه،  تاریخ انقضا روی بسته بندی ،

 

اعتبار شرکت مجموعه ی ما ارائه ی خدمات با کیفیت و مرغوب به شما مشتریان گرامی می باشد.خرید کالا با کیفیت بالا  همراه با بسته بندی مناسب ضمانت سلامت شما همراهان عزیز می باشد.

 

مشخصات فنی ماشین سازی بسته بندی را این طور می توان بیان کرد:

  • عرض بسته بندی ۶الی ۱۷۰میلی متر
  • ارتفاع بسته بندی ۱الی ۸۰میلی متر
  • وزن سیستم ۸۰۰کیلو گرم
  • توان مصرفی ۲/۵ کیلووات
  • ولتاژ ورودی ۲۲۰الی ۳۸۰ولت
  • مجهز به سیستم هشدار دهنده
  • مجهز به سیستم شمارنده
  • مجهز به سیستم چاپ زنی

 

 مجموعه ی ما از پیشرفته و بروزترین دستگاه ها جهت تولید محصولات بسته بندی و عرضه  آن برای رفاه حال مشتریان گرامی استفاده نموده است.

 

استفاده از ماشین آلات بسته بندی هوشمند و پیشرفته با سرعت کاری بالای کالاهای پزشکی برای کلیه‌ کارخانجات و تولید کنندگان محصولات پزشکی ضروری و الزامی میباشد

پشتیبانی و همراهی شما دوستان عزیز باعث پیشرفت و ارائه ی  خدمات با کیفیت در زمینه‌  محصولات پزشکی مجموعه  ما می شود.

 مرکز ما همراه همیشگی شما دوستان عزیز در ارائه خدمات پزشکی می باشد .

 

با شماره تلفن هایی که در زیر آمده تماس گرفته واز راهنمایی کارشناسان و مشاوران ما به صورت رایگان  بهره مند شوید.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 106 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 12:54

تولید انواع  ظروف مخصوص آزمایشگاه

 

دستگاه بسته بندی ظروف آزمایشگاهی باید کاملا بهداشتی باشد چون با جان مردم سرومار دارد.امروزه  صنعت بسته بندی یکی از پیشرفته و جدید ترین صنایع در داخل کشور می باشد. استفاده از دستگاه های بسته بندی جهت فروش بهتر و حفظ کیفیت محصولات آزمایشگاهی و جلب رضایت مشتریان گرامی برای تولید کنندگان وسایل آزمایشگاهی و کارخانجات الزامی است.

 

این سیستم ها به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انواع محصولات متنوع را بسته بندی و به بازار عرضه می نماید.

مرکز صنعتی بازرگانی ما از معروفترین تولید کنندگان محصولات بسته بندی در کل کشور محسوب می‌شود.واین نیاز کاربران عزیز را رفع می‌کند.

 

قسمت های مختلف دستگاه مرکز ما عبارتند از:

هر دستگاه صنعتی شامل بخش های مختلفی می باشد که هر کدام از بخش ها عملکرد خاصی را انجام می دهد. در مرحله آخر،  بسته بندی محصولات مختلف انجام می شود.

 

سیستم به گونه ای است که دست یابی به دیگر بخش ها را آسان می نماید. دارای سیستم کنترلی و نظارتی می باشد که زمینه را برای بسته بندی محصولات آزمایشگاهی با کیفیت بالا فراهم می کند.

 

بخش های مختلف دستگاه

 

  • کنترل پنل: سیستم های امروزی قسمتی بنام کنترل پنل دارند جهت برقراری رابطه اپراتور با دستگاه را فراهم می کند. سیستم های لمسی و تاچ از پیشرفته و به روزترین دستگاه های صنعتی می باشد صفحه نمایش و کلیدهای موجود روی این پل ارتباطی هست که اپراتور از طریق آن می‌تواند تمامی تغییرات و تنظیمات لازم را روی سیستم انجام دهد.

 

  •  این پنل فاکتورهای کنترلی سیستم رادرهرزمان برای اپراتور به نمایش می‌گذارد کلیدهای اضطراری روی قسمت پنل برای مواقع ضروری است.

 

  • سیستم خطایاب یا آلارم: هشدار سریع به اپراتور در زمان بروز اشکال در بخش های برقی را فراهم می کند.
  • بدنه  سیستم: بدنه هر سیستم از بخش های اصلی آن می باشد که بسیار مقاوم و بادوام است و از متریال های بهداشتی و مورد تایید وزارت بهداشت استفاده می شود.

 

  • بخش حافظه دستگاه: این بخش جهت ذخیره اطلاعات بسته بندی ،با اندازه های مختلف در نظر گرفته شده است. و زمانی که نیاز باشد سیستم کالاهای دیگری را بسته بندی می کند. در کوتاهترین زمان و با کمک تنظیمات دیجیتالی می توان اطلاعات لازم و اندازه های مدنظر را روی سیستم بارگذاری کرد.

 

  • سیستم رول گیر: محل قرارگیری رول سلفون مخصوص بسته بندی که بخش پایانی دستگاه را در نظر گرفته است.نوع سلفون وسایل بسته بندی کاملاً متنوع می باشد.

 

چگونگی طرز کار سیستم بسته بندی  را درادامه مقاله برای شما توضیح میدهیم.

 تجهیزات آزمایشگاهی جهت انجام آزمایشات مختلف می باشد این دستگاه از رول های سلفون مخصوص بسته بندی کالاهای آزمایشگاهی استفاده می کنند و ظروف و دیگر وسایل آزمایشگاهی را بدون ضایعات به دست مصرف کنندگان می رساند.

 

توجه به وسایل آزمایشگاهی به جهت استریل بودن بدون دخالت دست می باشد و به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی می شود که وضعیت استریل آنها را تا زمان مصرف حفظ نماید.

 

وزن دستگاه ۸۰۰کیلو گرم می باشد و به دلیل داشتن پایه های چرخ دار جابجایی و انتقال آن به دیگر بخش ها آسان می باشد.

 

  • جنبه اقتصادی سیستم بسته بندی وسایل آزمایشگاهی
  • استفاده از دستگاه برای فروش بهتر محصولات تولید شده
  • بالاترین سرعت عمل در بازدهی و کیفیت را در بسته بندی کالاها داشته است.

 

محموعه ما فروش دستگاههای بسته بندی را به صورت حضوری وآنلاین به فروش میرساند.واردسایت مجموعه ما شده وسفارش درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان این مرکز با شما تماس گرفته وشما را درخرید یم دستکاه بسته بندی باکیفیت راهنمایی کنند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 12:46

تولید بهداشتی دستمال کاغذی های با کیفیت

 

بسته بندی مهمترین بخش در فرآیند تولید و عرضه یک کالا می باشد.بنابراین استفاده از دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی برای تمامی تولید کنندگان و کارخانجات الزامی است.

 

دستگاه بسته بندی انواع مختلف دستمال کاغذی باید از کارایی بالا و مناسب برخوردار باشد. بنابراین شرکت ما دارای سابقه درخشان در واردات سیستم های بسته بندی دستمال کاغذی در انواع متنوع از معروفترین مجموعه های بین المالکی محسوب می شود.

 

 معرفی دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی مركز ما بسیار اهمیت دارد.قبل از خرید باید با خصوصیات سیستم های صنعتی آشنایی و اطلاعات لازم را داشته باشند دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی جعبه ای از کارایی بالا و با کیفیت برخوردار می باشد.

 

 ساختار اصلی این ماشین آلات از فولاد تخت تهیه شده است که قابل اعتماد از مقاومت و ثابت بودن سیستم به هنگام انجام عملکرد در سرعت های بالا می شود

این دستگاه دارای سیستم پیشرفته تشخیص چشم جادویی ، کنترل پی ال سی و کنترل سرعت فرکانس می باشد. و کاربران می‌توانند از میان رول های برجسته ،شکلهای مدنظر و علاقه ی خود را انتخاب کنند.

 

این سیستم صنعتی قابلیت تغذیه همزمان با نوار نقاله عرضی ،کنترل تنش به کمک چرخ دستی ،تنظیم سرعت ،انجام شمارش اتوماتیک وار و تاشوندگی مرتب کالا را بر عهده دارد و در ضمن از بازده تولیدی بالایی برخوردار می‌باشد.

 

دستگاه بسته بندی کارتنی دستمال کاغذی در مجموعه ما انجام می شود.این سیستم مناسب در قسمت تولید اتوماتیک وار انواع متنوع دستمال کاغذی ، دستمال سفره ، دستمال آشپزخانه و غیره محسوب می‌شود و سرعت عملکرد آن بالا می باشد. که وظیفه این ماشین آلات شامل اتوماتیک بودن فرایند انتقال مواد، بازکردن جعبه ، تغذیه ، چاپ دسته ای،اسپری زدن چسب و آب بندی جعبه ها را برعهده دارد. طرز کار با این دستگاه بسیار راحت می باشد و مجهز به سیستم برنامه ریزی پی ال سی با صفحه لمسی است و از طریق موتور اصلی فعالیت خود را انجام می دهد.

 

 

 این ماشین آلات طراحی بسیار عالی جهت یکسان سازی بیشتر دارد.دیگر خصوصیات این سیستم شامل بکار گیری ساخت و انتقال تمام اتوماتیک ،متصل شدن راحت به بخش تولید اتوماتیک وار و در نهایت کاهش هزینه های تولیدی را شامل می شود.

 

فواید ماشین آلات بسته بندی دستمال کاغذی جعبه ای دستگاه ردیابی چشمی فتوسل خودکار برای جعبه های خالی جهت صرفه جویی در هزینه های مواد بسته بندی استفاده می شود. دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی مرکز ما دامنه گسترده ای برای بسته بندی مطابق با نیازهای مختلف ، قابل تنظیم می باشد و بدون نیاز به تغییر قالب و از طریق تنظیم  دستگاه ابعاد کالا را تغییر می دهد.

 

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی عبارتند از:

 

  • اندازه بسته ارتفاع ، عرض ، طول   ۹۰mm در ۱۲۰ در ۲۴۰
  • سرعت بسته بندی ۵۰الی۸۰ بسته در دقیقه
  • توان سیستم هات ۲۳/۲ کیلووات
  • وزن دستگاه ۱۵۰۰ کیلو گرم

 

دستگاه بسته بندی از نظر اقتصادی را با مجموعه ما تجربه کنید.وظیفه عملکرد بسته بندی ، کناره دوزی، مهروموم کردن بسته دستمال کاغذی به صورت جمع و جور را به عهده دارد. این سیستم بسته بندی  با کمک دستگاه بررسی فوتوسلی مانع از به هدر رفتن مواد بسته بندی می شود.

 

تبلیغ مجموعه ی ما عرضه محصولات با کیفیت  و جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد.

 

دستگاه بسته بندی اسپکولوم

 

دستگاه بسته بندی اسپکولوم یکی از مهمترین انواع دستگاه ها برای بسته بندی می باشد، امروزه یکی از مهمترین کارهای ممکن با توجه به اهمیت و سلامتی بدن، معاینه زنان به صورت مرتب توسط یک پزشک متخصص زنان است  .

 

اهمیت این مسئله از آنجا است که اندام های زنانه، به شدت روی دیگر قسمت‌های بدن فرد نیز اثر می‌گذارد برای تمام خانم ها پیش آمده که در طول زندگی خود برای معاینه تخصصی یا به علت بیماری های زنانه به پزشک زنان مراجعه کرده باشند.

 

در نتیجه  این وسیله برای معاینه واژن استفاده میشود.همانطور که توضیح دادیم  متخصص زنان از وسیله‌ای به نام اسپکولوم  واژینال ،برای معاینه زنان  استفاده میکند.

 

شاید بسیاری از خانم ها با نام این وسیله آشنایی کامل نداشته باشند پس پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید مجموعه ما انواع دستگاه های بسته بندی اسپکولوم در بسته بندی های را به مشتریان در سراسر ایران فروخته و شما میتوانید به راحتی با این دستگاه این وسیله را در بسته بندی محکم و بهداشتی انجام داده و وارد بازار برای فروش کنید.

 

پزشکان متخصص معمولاً این وسیله را در بیمارستان و مطب خود به صورت بسته بندی و بهداشتی دارند. اما مسئله مهم برای این دستگاه ،بهداشتی و تمیز بودن آن می باشد چون مصرف داخلی داشته حتماً باید موارد بهداشتی را رعایت کرد.

 

نخستین اسپکولوم های ساخته شده از جنس فلز و فولاد بوده اما امروزه به دلیل درک و آگاهی از حساسیت ناحیه تناسلی و ضرورت رعایت نکات و اصول بهداشتی در معاینه دستگاه تناسلی به منظور پیشگیری از انتقال عفونت اسپکولوم های واژینال بیشتر از جنس پلاستیک می باشد.

 

مجموعه ما دارای کارشناسان حرفه‌ای بوده و این وسیله را به صورت کاملا بهداشتی و استاندارد بسته بندی کرده و در اختیار مشتریان در سراسر ایران قرار میدهند. برای خرید این نوع دستگاه وارد سایت مجموعه شده و درخواست خود را برای دستگاه های بسته بندی ثبت کنید. مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و شما را در خرید ماشین آلات بسته بندی اسپکولوم راهنمایی می کنند.

 

شماره تلفن هایی که در زیر آمده تماس گرفته و راهنمایی کارشناسان ما بهره مند شوید و یا وارد سایت این مجموعه شده واز حزئیات ،قیمت وخدمات ما آگاه شوید.

 

ویژگیهای دستگاه بسته بندی

 

۱-جنس این دستگاه باید بسیار شفاف بوده که قابلیت دید را افزایش دهد.

 

۲- نداشتن قسمت های تیز و برنده که به دهان واژینال آسیب برساند.

۳-مواد اولیه این وسیله باید حتماً از مدیکال گرید باشد

۴- این محصول در شرایط کاملا بهداشتی و استریل ساخته و تولید می شود.

۵-دارای پیچ جهت باز و بسته شدن می باشد.

۶- با گاز اتیلن اکساید استریل شده است.

۷-از بهترین نوع مواد اولیه بهداشتی ساخته شده است .

۸-بسیار مقاوم و محکم میباشد.

۹- دارای تاییدیه تست های فیزیکی و میکروبیولوژی است.

۱۰-رنگ بدن اپوکسی ضد آب بوده و جنس بدنه از پلاستیک اصل می باشد.

 

مجموعه توانمند ما  مفتخر است که با ساخت و تولید این دستگاه توانسته نقش مهمی را در بسته بندی  اسپکولوم داشته باشد.با شمارههایی که در زیر آمده تماس گرفته وسفارش خود را به کارشناسان ما بدهید.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 117 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 12:42

تولید اصولی تنباکو با کیفیت

 

یکی دیگر از انواع دستگاههای مورد نیاز برای محصولات و کالاها،دستگاه خردکن تنباکو میباشد. این دستگاه برای خرد کردن برگ تنباکو قبل از انجام فرایند های بسته بندی تنباکو می باشد به این روش که برگ توتون را پس از خشک کردن روی نوار در حالت حرکت دستگاه گذاشته و سپس توسط تیغ برش، خرد میشود.

 

توسط این دستگاه می توان برگ تنباکو را به صورت رشته ای و مربعی برش داد قابل ذکر است  زمانی که دستگاه به صورت رشته های برش را انجام می دهد اپراتور باید محصول برش خورده را به صورت ۹۰ درجه چرخانده و مجدداً روی دستگاه قرار دهد.

 

ایمنی در دستگاه خردکن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اپراتور به هنگام کارکردن با دستگاه باید مراقب تیغه برش باشد.

 

تمام دستگاه های برش در مجموعه ما دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله دارد، ارائه خدمات در مرکز ما به صورت شبانه‌روزی و حتی در ایام تعطیل میباشد. شما میتوانید با شماره گیری تلفن های مجموعه ما از راهنمایی کارشناسان ما بهره مند شوید.

 

 تیم متخصص و حرفه ای ما در محل و یا کارگاه شما حاضر شده و دستگاه خرد کن را برای شما نصب و راه اندازی خواهند کرد این گروه کاربلد تمام  آموزش‌های لازم را به مشتری خواهند داد.

 

در گذشته دستگاه‌های خردکن از کشورهایی مثل ترکیه ،سوریه و مصر وارد ایران می‌شد اما در حال حاضر مجموعه ما برای اولین بار موفق به ساخت دستگاه خردکن شده ما مفتخریم که توانستیم در کشور ایران این دستگاه ها را تولید و این کشور را از وابستگی به بیگانگان بی نیاز کنیم.

 

این ماشین بدون هیچ اشکال و خطایی تنباکو را خرد کرده و برای بسته بندی آماده می کند از مزیت های این دستگاه خرد کن میتوان به سرعت دستگاه اشاره کرد که بسته به خرد کردن آن قابلیت تنظیم را دارا می باشد.

 

از زمان شروع به کار با دستگاه خردکن به صورت کاملا اتوماتیک بدون دخالت دست می باشد این دستگاه مراخل بسیار راحتی برای بسته بندی دارد و تنباکو را بدون ضایعات خرد کرده و برای بسته بندی های شیک و محکم آماده می کند.

 

برای خرید این ماشین بسته بندی می توانید مستقیما از کارخانه ماشین سازی مجموعه ما سفارش داده و با پیک رایگان به محل شما ارسال شود. متخصصان و مهندسین در مجموعه ما برای نصب و راه اندازی به کارگاه و محل کار شما آمده و توضیحات لازم را برای شما بیان می کنند.

 

مشاوران ما در طول شبانه روز و ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند، شما را راهنمایی کرده تا بهترین و با کیفیت ترین دستگاه خرد کن را خریداری کنید. وارد سایت مجموعه ما شده و درخواست خود را برای خرید  ماشین‌آلات ثبت کنید.

 

قیمت این دستگاه از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و شما با توجه به هزینه و کارگاه خود می توانید نوع آن را انتخاب کنید.

 

دستگاه خرد کن تنباکو باید کاملا بهداشتی باشد با توجه به اینکه تنباکوها برای سیگار و قلیان استفاده می شود بهداشت و تمیزی در خرد کردن وبسته بندی آن از اهمیت ویژه ایی برخورد  میباشد.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 12:38

 

نحوه تولید انواع مسواک به صورت بهداشتی

 

 دستگاه بسته بندی مسواک در مجموعه ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردارمیباشد.

 مجموعه ی ما معتبرترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده دستگاه های بسته بندی پیشرفته صنعتی و خانگی در کشور قادر به تولید محصولات با کیفیت باال می باشد. فرآیند بسته بندی آخرین مرحله از تولید یک محصول محسوب

میشود که وجود این دستگاه ها برای کلیه ی شرکت های محصولات مختلف الزامیست.

 

قطعات استفاده شده در ساختمان دستگاه بسته بندی مسواک عبارتند از:

 

الکتروموتور

 

 یکی از مهمترین قسمت دستگاه بسته بندی می باشد که انرژی الکتریکی را از منبع

گرفته و به انرژی جنبشی تبدیل می کند.

خوبه منظور به حرکت در آوردن نوار نقاله، رول گیر و فک حرارتی دستگاه مورد استفاده قرار میگیرد.

 

نوار نقاله

 

 دستگاه مکانیکی که از تعدادی صفحه ی متحرک تشکیل و وظیفه حمل و انتقال محصول مورد نظر را در طول سیستم برعهده دارد.

 

فک های حرارتی

 

 آخرین وسیله تعبیه شده روی دستگاه که وظیفه دوخت و برش رول های طولانی

پلاستیک را بر عهده دارد.

 

سیستم کنترل

 

 این قسمت دارای تعدادی قطعه ی کنترلی است که وظیفه دارد عملکرد های دستگاه را کنترل نماید. با کمک آن میتوان دستگاه را راه اندازی یا متوقف کرد، همچنین شمارش تعداد بسته های تولیدی در طول روز بر عهده شمارشگر سیستم می باشد.

 

سیستم دارای کنترلی می باشد که مهمترین وظیفه آن کنترل سرعت سیستم مطابق با

میل کاربر است.دستگاه بسته بندی مسواک شرکت مجموعه ی ما در یک نگاه

بدنه از مهمترین قطعات حفاظتی سیستم می باشد که تجهیزات داخلی دستگاه را حفاظت میکند.

 

به جهت پیشگیری از زنگ زدگی ، خش و دیگر عوامل محیطی جنس آن از استیل با کیفیت بالا میباشد. فواید دستگاه بسته بندی مسواک شرکت مجموعه ی ما حافظه ی ذخیره سازی پارامترهای مختلف

جهت بسته بندی محصولات متنوع می باشد.

جنبه اقتصادی دستگاه بسته بندی مسواک شرکت مجموعه ی ما

● عمل بسته بندی با سرعت بسیار بالا

● صرفه جویی در هزینه کارگر به جهت اتوماتیک بودن دستگاه

طول عمر بالا به دلیل استفاده از قطعات مرغوب و بادوام

 

 

پیش نیازهای اساسی دستگاه

 

 

  • نیاز به فضای صنعتی بیشتر به جهت بزرگ بودن دستگاه
  • عدم نیاز به نیروی انسانی زیاد به جهت اتوماتیک بودن دستگاه
  • دستگاه باید در جایی مستقر یابد که به منبع برق دسترسی داشته باشد.

 

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه بسته بندی

 

● استفاده از استیل خالص در ساخت بدنه دستگاه

● مجهز به سیستم شمارشگر و سیستم هشداردهنده

● توانایی بسته بندی مسواک در اندازه و شکل های متنوع

● دارای یک سال گارانتی و۱۰ سال خدمات پس از فروش

● مجهز به سیستم خطایاب

طرز کار با دستگاه

عملیات بسته بندی در دستگاه بسته بندی شرکت مجموعه ی ما با انرژی

الکتریکی صورت می گیرد. نحوه عملکرد این دستگاه بسیار راحت است.

بعد از قرارگیری محصول بر روی نوار نقاله ،به صورت خودکار محصول را بسته بندی نموده بعد

از اینکه محصول توسط کاربر روی نوار نقاله قرار گرفت در طول سیستم به حرکت در می آید رول

گیر دستگاه وظیفه پوشش کامل محصول را برعهده دارد که با عوامل محیطی هیچگونه ارتباطی

نداشته باشد. پس از پوشش پلاستیکی نازک محصول توسط فک حرارتی دوخته و کاربرش انجام می

گیرد و مسواک ها را به صورت تک عددی از دستگاه خارج می نماید.

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 115 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 12:31

 

نحوه تولید انواع مسواک به صورت بهداشتی

 

 دستگاه بسته بندی مسواک در مجموعه ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردارمیباشد.

 مجموعه ی ما معتبرترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده دستگاه های بسته بندی پیشرفته صنعتی و خانگی در کشور قادر به تولید محصولات با کیفیت باال می باشد. فرآیند بسته بندی آخرین مرحله از تولید یک محصول محسوب

میشود که وجود این دستگاه ها برای کلیه ی شرکت های محصولات مختلف الزامیست.

 

قطعات استفاده شده در ساختمان دستگاه بسته بندی مسواک عبارتند از:

 

الکتروموتور

 

 یکی از مهمترین قسمت دستگاه بسته بندی می باشد که انرژی الکتریکی را از منبع

گرفته و به انرژی جنبشی تبدیل می کند.

خوبه منظور به حرکت در آوردن نوار نقاله، رول گیر و فک حرارتی دستگاه مورد استفاده قرار میگیرد.

 

نوار نقاله

 

 دستگاه مکانیکی که از تعدادی صفحه ی متحرک تشکیل و وظیفه حمل و انتقال محصول مورد نظر را در طول سیستم برعهده دارد.

 

فک های حرارتی

 

 آخرین وسیله تعبیه شده روی دستگاه که وظیفه دوخت و برش رول های طولانی

پلاستیک را بر عهده دارد.

 

سیستم کنترل

 

 این قسمت دارای تعدادی قطعه ی کنترلی است که وظیفه دارد عملکرد های دستگاه را کنترل نماید. با کمک آن میتوان دستگاه را راه اندازی یا متوقف کرد، همچنین شمارش تعداد بسته های تولیدی در طول روز بر عهده شمارشگر سیستم می باشد.

 

سیستم دارای کنترلی می باشد که مهمترین وظیفه آن کنترل سرعت سیستم مطابق با

میل کاربر است.دستگاه بسته بندی مسواک شرکت مجموعه ی ما در یک نگاه

بدنه از مهمترین قطعات حفاظتی سیستم می باشد که تجهیزات داخلی دستگاه را حفاظت میکند.

 

به جهت پیشگیری از زنگ زدگی ، خش و دیگر عوامل محیطی جنس آن از استیل با کیفیت بالا میباشد. فواید دستگاه بسته بندی مسواک شرکت مجموعه ی ما حافظه ی ذخیره سازی پارامترهای مختلف

جهت بسته بندی محصولات متنوع می باشد.

جنبه اقتصادی دستگاه بسته بندی مسواک شرکت مجموعه ی ما

● عمل بسته بندی با سرعت بسیار بالا

● صرفه جویی در هزینه کارگر به جهت اتوماتیک بودن دستگاه

طول عمر بالا به دلیل استفاده از قطعات مرغوب و بادوام

 

 

پیش نیازهای اساسی دستگاه

 

 

  • نیاز به فضای صنعتی بیشتر به جهت بزرگ بودن دستگاه
  • عدم نیاز به نیروی انسانی زیاد به جهت اتوماتیک بودن دستگاه
  • دستگاه باید در جایی مستقر یابد که به منبع برق دسترسی داشته باشد.

 

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه بسته بندی

 

● استفاده از استیل خالص در ساخت بدنه دستگاه

● مجهز به سیستم شمارشگر و سیستم هشداردهنده

● توانایی بسته بندی مسواک در اندازه و شکل های متنوع

● دارای یک سال گارانتی و۱۰ سال خدمات پس از فروش

● مجهز به سیستم خطایاب

طرز کار با دستگاه

عملیات بسته بندی در دستگاه بسته بندی شرکت مجموعه ی ما با انرژی

الکتریکی صورت می گیرد. نحوه عملکرد این دستگاه بسیار راحت است.

بعد از قرارگیری محصول بر روی نوار نقاله ،به صورت خودکار محصول را بسته بندی نموده بعد

از اینکه محصول توسط کاربر روی نوار نقاله قرار گرفت در طول سیستم به حرکت در می آید رول

گیر دستگاه وظیفه پوشش کامل محصول را برعهده دارد که با عوامل محیطی هیچگونه ارتباطی

نداشته باشد. پس از پوشش پلاستیکی نازک محصول توسط فک حرارتی دوخته و کاربرش انجام می

گیرد و مسواک ها را به صورت تک عددی از دستگاه خارج می نماید.

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 12:31

صفر تا صد تولید تنباکو

 

دستگاه بسته بندی تنباکو به دو صورت افقی و عمودی ساخته می شود،و سوالی که معمولاً برای مشتریان پیش می آید این است که کدام مدل از دستگاه مناسب تر می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که دستگاه بسته بندی به صورت افقی نسبت به دستگاه بسته بندی عمودی مناسب تر و از کیفیت بالاتری برخوردار است.

 

چون شیره تنباکو در جای دوخت سلفون از خود جای اثر به جا نگذاشته و باعث بسته بندی شکیل، منظم و محکم می شود دستگاه بسته بندی افقی تنباکو مجموعه ما بهترین کیفیت بسته بندی و بدون خطا بوده و توانسته در راس دستگاه‌های نوع خود قرار گیرد.

 

توجه داشته باشید که با ارائه در کارخانجات معتبر و معروف صاحب برند تنباکو باعث شوید که مشتریان و خریداران زیادی جذب این دستگاه شوند. از مهم‌ترین مزیت‌های دستگاه بسته بندی می توان به این موارد اشاره کرد:

 

  • مناسب  برای بسته بندی انواع تنباکو شیره دار و بدون شیره
  • دارای سیستم خطایاب  اتوماتیک
  • بسته بندی به صورت دوخت از بالا و بدون دخالت دست اپراتور
  •  دارای شمارشگر اتوماتیک  و دارای صفحه PLC برای تنظیمات دستگاه
  • قابلیت نصب پرکن اتوماتیک برای مخزن اکسترودر
  • قابلیت نصب سیستم برای جداسازی
  • دارای سیستم دروازه در قسمت فک دستگاه
  • قابلیت کار با سلفون های حرارتی و چسبی دارای قابلیت تنظیم سرعت دستگاه

از نظر ایمنی در این دستگاه‌ها باید بگوییم که این دستگاه از مواردی است که خریدار به هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه لازم را نماید که کلیه دستگاه های این مجموعه دارای کارکرد ی بسیار آسان می باشند.

 

همچنین کلیه علائم هشدار و خطر برق گرفتگی و خطر قطع دست روی این دستگاه ها نصب شده است کلیه دستگاه ها در مجموعه ما دارای گارانتی یک ساله و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

 

ارائه خدمات پس از فروش مرکز ما به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل میباشد و شما مشتریان میتوانید با تماس با مجموعه ما از راهنمایی رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

 

قابل ذکر است که متخصصان ما تا آنجایی که بتوانند به صورت تلفنی مشکلات و ایرادات ماشین بسته بندی شما را برطرف کرده و اگر نشد به محل کار یا  کارگاه شما مراجعه می کنند.

 

نصب و راه اندازی این دستگاه ها توسط کارشناسان حرفهای ما انجام شده و تمام آموزشهای لازم درباره این دستگاه را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

دستگاه بسته بندی برای بسته بندی انواع توتون، تنباکو، تنباکوی میوه ای و غیره قابل استفاده میباشد قبل از نبودن تکنولوژی بسته بندی تنباکو به صورت اتوماتیک، محصول توسط پرکن های دستی پر می‌شد و با یک سلفون به دور آن در انتهای ماشینهای بسته بندی افقی قرار می‌گرفت و بسته بندی می شد.

 

بعد از اینکه تیم متخصص و کارشناسان خبرن ما به ساخت ماشین آلات بسته بندی توتون و تنباکو اقدام کرد این کار برای تنباکوکار آن بسیار راحت شد و تنباکو ها را در بسته بندی های کوچک و بزرگ بسته بندی می کنند.

 

این دستگاه در دو مدل ساخته  و به بازار برای بسته بندی عرضه شده است. بسته بندی تنباکو ۵۰ گرمی و بسته بندی تنباکو ای ۲۵۰ گرمی

 

برای سفارش و خرید این نوع از دستگاهها با شماره هایی که در زیر آمده تماس حاصل فرمایید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 11:38

 

مراحل قبل از ورد پرتقال به بازار

 

 

دستگاه بسته بندی پرتقال در بیشتر کارخانجات بسته بندی وجود دارد. برای بسته بندی ابتدا باید پرتقال ها را با دستمال مرطوب تمیز کرد به همین دلیل پرتقال های یکدست، براق با بسته بندی خاص بوده هر مشتری را برای خرید وسوسه می کنند.

 

اما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه مسیری طی شده است تا دستگاه بسته بندی مرکبات توسط  کارخانجات، تولید و در اختیار افرادی که می خواهند میوه ها را بسته بندی می کنند تا میوه های خوش آب و رنگ و یک دست به دست مشتری برسد.

 

در کارگاه بسته بندی مرکبات مراحلی طی می شود تا در نهایت میوه های بسته بندی شده که از همه نظر کیفیت و استاندارد بالایی داشته روانه  بازارهای داخلی و خارجی شوند.

 

 فرایند بسته بندی میوه شامل مراحلی می‌شود که اگر تمام آن به‌صورت دستی و فقط با نیروی دست انسان انجام شود به دلیل زمان‌بر بودن بیشتر از نیمی از میوه ها به مرحله فساد میرسد.

 

در نتیجه کاری عاقلانه است که با به کارگیری ماشین آلات صنعتی در زمینه گرما درمانی و به خصوص دستگاه بسته بندی میوه علاوه بر سرعت بخشیدن به آماده‌سازی میوه جات و دسته بندی آنها برای رساندن به بازار، بالاترین سطح از کیفیت و دقت عمل را برای رضایت مصرف کننده ایجاد کرد.

 

 قبل از اینکه میوه ها وارد دستگاه دسته بندی مرکبات شوند تا توسط نایلون از هم جدا شده و به صورت کاملا یکدست به بازار ارائه شوند، نیاز است اقداماتی بر روی این میوه‌ها انجام شود که ما در ادامه به صورت خلاصه آن مراحل را برای شما کاربران عزیز و گرامی توضیح خواهیم داد.

 

  • مرحله اول

 

 

تحویل میوه از باغداران یا انبار مواد اولیه، لازم به ذکر است که باغداران از دستگاه بسته بندی مرکبات استقبال زیادی می کنند چون که عملیات جداسازی، شستشو، گرما درمانی میوه ها به خصوص بسته بندی میوه های صادراتی باید به نحوی مشتری پسند ،استاندارد ،بسیار منظم و شیک در کمترین زمان انجام شود.

 

  • مرحله دوم

 

 شستشو و ارسال به خط سورتینگ میوه قبل از رسیدن به دستگاه بسته بندی مرکبات تمام میوهها برای برطرف کردن گل ولای وحشرات ابتدا وارد حوضچه شستشو شده و بعد از آن مسیر را برای ضدعفونی شدن و واکس زدن طی می کنند.

 

  • مرحله سوم

 

 مرحله سوم،مرحله خشک کننده و گرما درمانی بوده که تمام میوه ها باید قبل از بسته بندی کاملا خشک شوند چرا که اگر رطوبتی باقی بماند باعث پوسیدگی هرچه سریعتر میوه ها میشود.

مجموعه ما در ساخت و تولید انواع دستگاه بسته بندی خدمت بزرگ به جامعه بشری کرده است دستگاه‌های این مجموعه با یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به مشتری فروخته میشود.

 

در ادامه می خواهیم علت محبوبیت دستگاه بسته بندی مرکبات را برای شما توضیح دهیم  این دستگاه باعث میشود مرکبات با کیفیت اصلی خود بسته بندی شده و هرگز مرغوبیت خود را از دست ندهند.

در نتیجه هنگام باز کردن نایلون آنها مورد پسند و رضایت مشتریان خواهد بود.

 

 همچنین سرعت انجام بسته بندی با دستگاه بسیار بیشتر از نیروی انسانی است همین عامل باعث می شود اجازه فاسد شدن به محصولات داده نشود و کیفیت اصلی آنها باقی بماند.

 

استفاده از بسته بندی مرکبات باعث نگهداری راحت تر و انبار کردن آسان مرکبات و جلوگیری از فساد محصول میشود.

 

درج کردن مشخصات محصول و آگاهی مشتری از خرید خود، آسانی و راحتی مصرف کننده به هنگام خرید و استفاده از نایلون و حفظ طبیعت

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 113 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 11:32

 نحوه تولید کیسه های زباله

 

دستگاه بسته بندی کیسه زباله یکی از نمونه‌های ماشین آلات با سیستمPLC ،مکانیک با چشم فتوسل و مکانیک ساده بوده که محصولات را به صورت دو طرف دوخت بسته بندی می کند.

 

دستگاه برای بسته بندی محصولات ای مثل دستمال کیفی، صابون، سفره یکبار مصرف، دستکش، کیسه زباله ،اسکاج ،سیم ظرفشویی و غیر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

از جمله مزایای منحصر به فرد ماشین آلات بسته بندی کیسه زباله در مجموعه ما را اینطور می‌توان بیان کرد:

 

۱- محافظت محصولات غذایی در برابر نور رطوبت گرد و خاک و جلوگیری از خرابی و فاسد شدن آنها.

۲-توانایی بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف و با سرعت بالا و بدون ضایعات ۳-دارای سنسور حفاظتی گرفت و به تماس دست در قسمت دروازه فک، برق دستگاه قطع میشود.

۴-برای جلوگیری از زنگ زدگی پوسیدگی دستگاه که بعضی مواقع در معرض آفتاب و آب قرار می گیرد تمام قطعات به کار برده در مرکز ما از استیل اصل می باشد.

۵-قابلیت کار با سلفون های حرارتی و چسبی

۶-قابلیت تنظیم  سرعت دستگاه

 

دستگاه های بسته بندی افقی از لحاظ شکل ظاهری و مشخصات فنی شباهت زیادی به هم داشته و تفاوت عمده آنها در ابعاد بسته‌بندی ،سرعت بسته بندی سیستمPLC

و مکانیکی آن می باشد.

 

در ضمن دارا بودن چشم فتوسل برای سلفونهای چاپ دار میباشد از مشخصات فنی دستگاه می توان به طول دستگاه ۴ متر و عرض آن یک متر ،ارتفاع دستگاهی ۱.۷ متر، توان مصرفی ۳ کیلو وات ،سرعت بسته بندی ۱۰۰ بسته در دقیقه و وزن دستگاه ۴۵۰ کیلوگرم اشاره کرد.

 

این دستگاه برای بسته بندی محصولاتی با ابعاد متوسط عرض ۸ تا ۲۰ سانتیمتر مناسب می باشد که دوخت دو طرف بوده استفاده از فناوری ،باسرعت بسته بندی و همچنین امکانات جانبی دستگاه طبق نیاز مشتری ارائه می شود.

 

مشخصات ماشین آلات بسته بندی کیسه زباله

 

دستگاه مجهز به صفحهPLC برای تنظیم دستگاه می باشد که دارای چشم فتوسل است دستگاه بسته بندی قابلیت نصب انواع سلفون، لمینت و کاغذ پلی اتیلن دارد.

 

بدنه دستگاه و قطعات تمام استیل اصل بوده و در برابر پوسیدگی و ضربه مقاوم است ماشین بسته بندی دارای گارانتی یک ساله و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

متخصصین مجموعه ما این دستگاه ها در محل شما نصب و راه اندازی کرده و تمام آموزش های لازم برای کار با این دستگاه را به شما خواهند داد. مشاوران در مجموعه مادر طول شبانه روز و ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید انواع دستگاه بسته بندی میباشند.

 

وارد سایتی مجموعه شده و از قیمت خدمات و جزئیات این دستگاه اطلاعات پیدا کنید یا با شماره تلفن هایی که در زیر آمده تماس حاصل فرمایید دستگاه بسته بندی قابلیت بسته بندی کلمپه و کلوچه سنتی ،کلوچه خانگی را داشته و بسته بندی شکیل و زیبا و در ابعاد مختلف آن را به بازار عرضه می‌کند و بسته بندی این مواد غذایی چون بدون دخالت دست بوده بسیار بهداشتی و تمیز می باشد.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 16:31

روش کاربسته بندی های تک عددی

 

 

دستگاه بسته بندی تک عددی برای بسته بندی انواع کیک و کلوچه بسته بندی دستمال جیبی، بسته بندی انواع نان، بسته بندی شکلات ،بسته بندی همبرگر، بسته بندی لواشک به صورت تک عددی و مناسب میباشد.

 

با استفاده از این دستگاه بسته بندی می توان با سرعت و دقت بسیار بالا محصولات تک عددی را بسته بندی کرد و در نتیجه باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان و هزینه داشت.

 

توسط این ماشین فقط با استفاده از یک الی دو نفر به عنوان اپراتور دستگاه هرگونه محصول یا مواد غذایی را در خط تولید می توان بسته بندی کرد قابلیت کارکرد با فیلم های Heatsile  و Cold Sige ،دارای صفحه نمایشگر مجهز به سیستم PLC قابلیت نصب تاریخزن طبق سفارش، طراحی حفاظتی و امنیتی بسیار بالا دستگاه بسته بندی که به صورت تک عددی باشد انواع مختلفی دارد که ما در ادامه می خواهیم به دستگاه بسته بندی افقی پیلوپک عددی اشاره داشته باشیم.

 

این دستگاه دوسرپرس به دو صورت فتوسل دارد و بدون فصلی ساخته می شود نوع فتوسل برای محصولاتی که سلفون بسته بندی چاپ شده دارند کاربرد دارد.

 

نوع بدون فتوسل آن برای سلفون های بدون چاپ و حالت رگباری کاربرد فراوان دارد ظرفیت این نوع از دستگاه های بسته بندی ۱۵الی ۳۵ بسته در دقیقه بوده و برق مورد نیاز سه فاز می باشد این دستگاه تعداد گسترده‌ای از محصولات را بسته بندی می نماید مانند:

 

کلوچه، خرما، کیک، سر قلیان، پک هواپیمایی، کباب لقمه ،همبرگر، لیوان یکبار مصرف، مسقطی، بیسکویت، لواشک، نان ،قاشق و چنگال یکبار مصرف رستورانی، مجله، دستمال کاغذی جیبی، میوه، کلمپه، قطره چکان، بستنی، بستنی زمستانی.

 

و پلاستیک فریزر، آبنبات، آبنبات چوبی، راحت الحلقوم، شیرینی، اسکاج، باند گچی، شیشه آزمایشگاهی، تجهیزات پزشکی، مواد بهداشتی و آرایشی ،گز، شکلات ،کلید و پریز، سیم ظرفشویی، صابون، خودکار،

 

و لوازم التحریر، باندهای پزشکی، سی دی ،دستکش، فرآورده های گوشتی، ساندویچ آماده، پد استریل، توتون، دونات، حلوا شکری ،نان سنگک، نان فانتزی، نان باگت، نان لواش، چای، ظروف یکبار مصرف، خودکار، قطعات صنعتی و بسیاری از موارد و محصولات که با این دستگاه بسیار راحت و سریع می توان بسته بندی کرد.

 

مجموعه بزرگ و توانمند ما مفتخر است که دستی بزرگ در ساخت ماشین آلات بسته بندی داشته و با توجه به هزینه و کارگاه شما این دستگاه ها را با هزینه ایی مقرون به صرفه به فروش می رساند. شما میتوانید با خرید از مجموعه ما در صورت رضایت داشتن این مرکز را به دوستان و همکاران خود نیز معرفی کنید.

 

وارد سایت مجموعه ما شده درخواست خود را ثبت کنیم مشاوران و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم در زمینه خرید این دستگاه را به اطلاع شما میرساند.

 

 تیم متخصص و حرفه ای ما  این دستگاه را برای شما در محل نصب و راه اندازی کرده و به صورت رایگان کار با آن را به شما آموزش خواهد داد.با شماره تلفن هایی که در زیر آمده تماس حاصل فرمایید.

 

دستگاه بسته بندی در ابتدایی بازار نشسته و تاثیر یک بسته بندی شیک، منظم و محکم را در هر محصولات مواد غذایی می توان دید بدون شک اولین چیزی که در رابطه با محصول ، نظر مشتریان را به خود جلب می کند بسته بندی در نگاه اول می باشد.

 

برای انتخاب نوع دستگاه بسته بندی ابتدا باید نوع بسته بندی را مشتری مشخص شد که کاملا سلیقه ای بوده و متناسب با نوع و میزان محصولات هر فرد متفاوت است توجه داشته باشید که کیفیت بسته بندی و ماندگاری محصول با یک بسته بندی مرغوب از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار می باشد. لازم به ذکر است که دستگاه بسته بندی پودر، صابون و محصولات غذای هرکدام با یکدیگر متفاوت و مجزا می باشد.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 112 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 15:30

صفر تا صد بسته بندی پیلوپک

 

دستگاه بسته بندی پیلوپک  یکی از انواع ماشین آلات بسته بندی می باشد. که برای بسته بندی های تک عددی معروف به بسته بندی بالشی یا بسته بندی افقی بسیار مناسب میباشد این نوع دستگاه ها مناسب برای محصولاتی است که قابلیت چیده شدن به صورت دستی را دارند و حتماً باید حالت جامد داشته باشند.

 

مانند انواع کیک، کلوچه ،بیسکویت، لواشک پذیرایی ،قطعات خودرو، پک های هواپیمایی و رستورانی، نان ساندویچ آماده، پد استریل، فرآورده های گوشتی، دستکش، تجهیزات پزشکی، لوازم تحریر، قند حبه ای، نان پیتزا ،ماکارونی، شکلات، لواشک، صابون و غیره می باشد.

 

دستگاه پیلوپک در کارگاه ها با سطح تولید کم و متوسط و کارخانه ها با سطح تولید بسیار بالا می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد لازم به ذکر است که این دستگاه دارای نوار نقاله برای حمل مواد مورد بسته بندی به سیستم دوخت و برش دستگاه می باشد.

 

برای بسته بندی محصولات غذایی بزرگ مثل نان بهتر است سیستم فک های دوخت و برش دستگاه پتو ماتیکی باشد. دختر دستگاه پیلوپک به صورت سه طرف دوخت می باشد.

 

انواع سلفون این دستگاه با توجه به نیاز مشتری مجهز به چشم فتوسل برای استفاده از رول های چاپی به منظور تشخیص جای برش و دوخت وجود دارد ظرفیت این دستگاه از ۲۵ الی ۴۰۰ بسته در دقیقه می باشد که تعداد بسته های تولیدی بستگی به اندازه محصول و نوع دستگاه دارد.

 

این دستگاه که از انواع ماشین آلات بسته بندی بوده در نوع فتوسل دار و غیر فتوسل دار قابل ارائه می باشد نوع فتوسل دار این دستگاه مناسب برای رول های چاپی است و می‌تواند با توجه به نیاز مشتری به منظور جای برش و دوخت مورد استفاده قرار گیرد.

 

نوع بدون فتوسل دستگاه مناسب برای رول های ساده و بدون طرح بوده و به برای بسته بندی رگباری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ویژگی های دستگاه پیلوپک

 

کارایی بسیار بالا

 استفاده آسان و راحت برای بسته بندی محصولات

 قیمت پایین دستگاه نسبت به کارایی آن از جمله مزایای این دستگاه می باشد.

 مصرف برق این دستگاه با توجه به کارایی آن بسیار پایین بوده و می تواند در کمترین زمان ممکن عملیات بسته بندی را در تعداد بسیار بالا انجام دهد.

 

دستگاه پیلوپک دارای سیستم لمسی برای کنترل تنظیم عملکرد و تعیین طول بسته ها می باشد حداقل فضای مورد نیاز برای استفاده از دستگاه پیلوپک ده متر در مدل ساده آن می باشد .

 

لازم به ذکر است که برق مصرفی این ماشین بسته بندی متناسب با سفارش مشتری قابل تغییر بوده و می تواند سه فاز یا تک فاز باشد. نکته مهم در این نوع از دستگاه باید  به آن توجه داشت این است که دستگاه پیلوپک متناسب با نوع محصول و نیاز شما با توجه به قابلیت های مورد انتظار از دستگاه سفارش و ساخته می شود.

 

مجموعه بزرگ وتوانمند ما با داشتن تیمی حرفه ایی ومتخصص در زمینه تولید وساخت ماشین الات بسته بندی میتواند کمک بزرگی به شما کرده وشمارا درخرید وانتخاب این نوع از دستگاهها راهنمایی کند.

 

وارو لینک مجموعه ما شده ودرخواست خریدخود راثبت کنید کارشناسان این مرکز دراسرع وقت به شما تماس گرفته وشما را راهنمایی میکنند.قیمت انواع دستگاههای بسته بندی وخدمات پس از فروش وتمام جزئیات آن در سایت و جود دارد.

 

 

 

   

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 117 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 15:18

همه چیز درباره بسته بندی نان لواش

 

امروزه از دستگاه بسته بندی نان لواش بسیار استفاده میکنند بسته بندی به دلیل این که محافظت می کند از نان در برابر عوامل خارجی مثل گرد و غبار و آفتاب و رطوبت در ضمن افزایش بازار پسند بسیاری نیز دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

چون نان یکی از غذاهای اکثر افراد در کشور ما می باشد به همین دلیل مجموعه ماشین سازی ما با طراحی و ساخت دستگاه بسته بندی نان که باعث می شود  بسته بندی صحیح نان،جلوگیری میکند از فساد نان و باعث صرفه جویی و ممانعت از بیات شدن نان می شود.

 

همانطور که اطلاع دارید نان و بعد از مراحل پخت و بیرون آمدن از تنور دستخوش تغییرات زیادی شده که به اصطلاح به آن می گویند نان بیات شده است امروزه با ماشین آلات بسته بندی از بیات و فاسد شدن نان جلوگیری کرده تا بتوان آن را برای مدت زمان طولانی تری حفظ کرد و مصرف نمود.

 

یکی از روشهای جلوگیری از فاسد شدن نان بسته بندی آن با ماشین آلات صنعتی بوده که کمک قابل توجهی به افرادی که در این حیطه مشغول به فعالیت هستند می کند دستگاه بسته بندی نان لواش توانایی نصب سلفون تا عرض ۸۰ سانتی متر بسته بندی فرآورده با کمترین پسماند فرآورده و سلفون ،تنظیم کردن فتوسل به شکل استاندارد را دارد.

 

قیمت دستگاه بسته بندی نان لواش با در نظر گرفتن دریافت کاهش ضایعات نان و بازدارندگی بیات شدن آن، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

مزایای دستگاه بسته بندی

 

 

در صنایع بسته بندی نان عوامل موثر برای بسته بندی خوب و باکیفیت این است که هوای داخل بسته حفظ می شود اگر هوای درون بسته نام به هر دلیلی خارج شود نان بیات شده و قابل استفاده نمی باشد.

 

مرکز ما به دلیل داشتن دستگاه های استاندارد و بهداشتی می تواند کمک قابل توجهی به شما در بسته بندی محصولات داشته باشد اگر شما به دنبال بسته بندی مواد غذایی و محصولات مخصوصاً نان هستید با ما در تماس باشید تا کارشناسان حرفه ای و با تجربه ما شما را راهنمایی کنند.

 

در مجموع استفاده از دستگاه بسته بندی نان مزیت ها و فواید فراوانی را به دنبال خواهد داشت که ما در ادامه به ویژگی های ماشین بسته بندی نان اشاره خواهیم داشت.

 

۱-بسته بندی با کیفیت و خوب باعث می شود که از ورشکستگی در بازار و حوادث فیزیکی در امان باشید.

۲- با بسته بندی مناسب و درست میتوان آن را از عواملی مثل رطوبت، گرد و غبار چربی، جذب بو و نور مستقیم خورشید حفظ کرد.

۳-بسته بندی باعث میشود از بیات شدن نان جلوگیری کنید .

 

در چند سال اخیر به دلیل کیفیت پایین نان و همچنین قیمت آن در کشور با انبوهی از ضایعات نان روبه‌رو هستیم در نتیجه باید با به کارگیری شیوه های مدرن و به روز، تولید و مصرف نان را تغییر داده و صورت امروزی به ان داده وروش‌های جدید و درست را جایگزین کنیم.

 

توجه داشته باشید که روش‌های مدرن باعث افزایش ماندگاری نان و به عقب انداختن بیاتی نان میشود برای خرید دستگاه بسته بندی با شماره تلفن هایی که در زیر آمده تماس حاصل فرمایید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 106 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 14:38

صفرتا صد بسته بندی نان فانتزی

 

دستگاه بسته بندی نان فانتزی یک نمونه از ماشین آلات بسته بندی مدرن باسیستم PLC ،مکانیک با چشم فتوسل ومکاتیک ساده میباشد که محصولات را به صورت دوطرف دوخت بسته بندی وآماده فروش به بازار میکند.

 

این دستگاه برای بسته بندی محصولات مشابه انواع نان همبرگر ،نان پیتزا، نان باگت ،نان تافتون، نان سنتی، نان شیرمال، نان لواش، نان رستورانی، نان صنعتی، نان بربری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

 

از جمله مزایای منحصر به فرد این را از دستگاه ها می توان به:

 

۱- محافظت محصولات غذایی در برابر نور، رطوبت و گرد و خاک و جلوگیری از فساد آنها اشاره کرد .

۲-توانایی بسته بندی محصولات در ابعاد و سایز های مختلف و با سرعت بسیار بالا و بدون ضایعات

۳-دارای سنسور حفاظتی که در صورت تماس دست در قسمت دروازه فک برق دستگاه قطع شده و دارای ایمنی بسیار بالا می باشد.

۴-برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی دستگاه که بعضی مواقع ممکن است در معرض آب و آفتاب قرار گیرد ۴-تمام جنس قطعات به کار برده شده از استیل می باشد.

۵-قابلیت کار با سلفونهای  حرارتی و چسبی را دارا می باشد.

۶-  قابلیت تنظیم سرعت دستگاه، بسته به نیاز مشتری

 

 دستگاه بسته بندی مشخصات فنی شباهت زیادی به هم داشته و تفاوت آنها در ابعاد بسته‌بندی سرعت بسته بندی و سیستمPLC

و مکانیکی آن ها بوده است در ضمن دارا بودن چشم فتوسل برای سلفون های چاپ دار نیز می باشد.

 

تیم فنی و مهندسی ماشین سازی مجموعه ما برای تولید کننده های نان، دستگاه های بسته بندی با فناوری دوخت بالا و همچنین سرعت بسیار بالا را پیشنهاد میکند.

 

از این لحاظ که ممکن است چند عدد نان در یک بسته قرار بگیرد و بسته بندی چند تایی نیاز باشد که دستگاه بسته بندی دوخت از بالا به راحتی این امکان را برای مشتری فراهم آورده است.

 

همچنین برای بسته بندی هایی با طول ۳۰ سانت و بیشتر مانند نان لواش و نان سنگک دستگاه بسته بندی ۴ طرف دوخت پیشنهاد میگردد دستگاه بسته بندی دوخت از بالا از هر لحاظ بهترین و باکیفیت ترین دستگاه برای بسته بندی انواع نان با ابعاد بزرگ میباشد.

 

 در ضمن قیمت این نوع دستگاهها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد این نوع دستگاه در مدل های متنوع و به صورت رومیزی و پایه دار ساخته می شود و هم در سایز های بزرگ و کوچک ،نو و کارکرده می باشد که با ضمانت یکساله و خدمات ۱۰ سال پس از فروش را به همراه دارد.

 

وارد سایت مرکز ما شده ودرخواست هرید دستگاه بسته بندی خود را باتوجه به هزینه وکارگاهرخود ثبت کنیدمشاوران ما دراسرع وقت باشما تماس گرفته وشما را بصورت رایگان راهنمایی میکنند.یا باشماره تلفنهایی که در زیر امده تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات نصب و راه اندازی و ارسال آن به محل و کارگاه آن توسط متخصصان و کارشناسان ما به صورت رایگان انجام می‌شود و تمام آموزش های لازم در این زمینه را مشاوران و کارشناسان حرفه ای و کار بلد برای شما انجام می دهند و خیال شما را از هر لحاظ راحت می کنند.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 100 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 14:26

همه چیز درباره بسته بندی نان

 

دستگاه بسته بندی نان را می توان به طور کامل یکی از انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی نیز در نظر گرفت بسته بندی انواع نان خشک و همچنین نان فانتزی و نان سنتی تازه را میتوان با انواع دستگاه های بسته بندی پدالی ،ریلی و حتی دوخت دستی انجام داد.

 

با ما همراه باشید تا در ادامه به دستگاه بسته بندی اشاره بیشتری داشته و مطالب مفید و ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهیم در تمام مراحل خرید شما میتوانید با شماره تلفن هایی که در زیر آمده تماس گرفته و از راهنمایی مشاوران ما به صورت رایگان بهره مند شوید.

 

همچنین برای مشاهده تمام جزئیات از خرید و قیمت این دستگاه می توانید وارد سایت مجموعه ما شده و از این اطلاعات آگاهی پیدا کنید و درخواست خرید خود را در لینک مجموعه ما ثبت کنید.

 

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی می‌کنند .

 

  • دستگاه بسته بندی نان لواش

 

بسته بندی نان دستی ایا با دستگاه انجام داده و به بازار فروش عرضه کرد بیشتر بسته بندی های نان لواش که در بازار وجود دارد بسته های ساده با عرض دوخته تقریبی ۳۰ تا ۵۰ سانتیمتر بوده برای این نوع بسته بندی نان انواع متنوعی از دستگاه دوخت وجود دارد که شما بسته به هزینه و سلیقه خود می توانید یکی از این دستگاه ها را انتخاب و خریداری کنید.

 

  • دستگاه بسته بندی نان سنتی

 

بسته بندی نان سنتی را در صورتی که خشک نبوده می توان با یکی از دستگاه های بسته بندی نان لواش به صورت ساده انجام داد شکی نداشته باشید که بسته بندی نان سنتی می تواند ماندگاری و کیفیت نان را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد ضمن اینکه طعم آن را نیز مدت زمان بیشتری حفظ خواهد کرد.

 

  • دستگاه بسته بندی نان خشک

 

این دستگاه علاوه بر دستگاه های بالا میتواند یکی از دستگاه های بسته بندی شیرینگ نیز باشد بسته بندی نان خشک به صورت روکش شیرینگ پک در سال های اخیر در بازار فروش رونق زیادی پیدا کرده است.

 

بسته بندی علاوه بر شیک بودن امکان طراحی بسته های زیباتر و بادوام تر برای داشتن تاریخ انقضای بالاتر را نیز به همراه خواهد داشت.

 

  • دستگاه بسته بندی نان تست

 

دستگاه بسته بندی نان تست و نان فانتزی هر دو می توانند از انواع دستگاه های بسته بندی ساده مانند دستگاه های ریلی و یا بسته بندی پدالی باشد هرچند که بسته بندی وکیوم نان تست می‌تواند ماندگاری آن را به شدت بالا برده و در ضمن کیفیت  آن را هم حفظ میکند.

 

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم تنوع محصولات و بسته بندی نان های موجود در بازار بسیار زیاد است در هر زمان برای مشاوره و آگاهی از قیمت های این دستگاه با شماره تلفن هایی که در زیر آمده تماس گرفته و از راهنمایی مشاوران ما به صورت رایگان بهره مند شوید و یا با وارد شدن به سایت این مرکز  تمام اخبار و اطلاعات ما را مطالعه کنید چون مقالات ما هر چند مدت یکبار به روز می‌شود تمام اخبار در این مجموعه جدید و به روز میباشد.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 129 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 14:05

لینک دوستان

خبرنامه